آخرین وبلاگ ها

فروشگاه تخصصی باتری 724
باتری خودروهای ایرانی
باتری خودروهای ژاپنی
![]() | ظرفیت باتری | 66 آمپر |
![]() | ولتاژ باتری | 12 ولت |
![]() | چینش قطبها | پایه کوتاه قطب چپ |
دنا پلاس در میان محصولات ایران خودرو محصولی تقریبا متفاوت به شمار میرود که تمایل نسبی این خودروساز را به ایجاد تغییر در مدلهای قدیمی خود به نمایش میگذارد. هرچند این خودرو نیز خودرو چندان جدیدی محسوب نمیشود و به عنوان نمونه بهروزرسانی شده و اسپرتتر دنا (فیس لیفت مدل قدیمی سمند) راهی بازار کشورمان شده است، اما با این حال میتوان حضور آن را نقطه عطفی در تغییر رویکرد خودروسازان داخلی و توجه بیشتر آنها به نیازهای روز جامعه قلمداد کرد. این خودرو ابتدا با پیشرانه ۱.۷ لیتری ef7 به دست مشتریان رسید اما مدتی بعد نمونه توربوشارژ آن تحت عنوان دنا پلاس توربو وارد سبد محصولات شرکت سازنده شد.
شمایل +DENA به گونهای است که نسبت به سایر تولیدات ایران خودرو از المانهای ظاهری اسپرت و جسورانهتری سود میبرد. حالت ستیزهجویانه چراغها و جلوپنجره به همراه نقش و نگارهای روی سپر، چهرهای مصمم و قاطع را از خودرو سمند به نمایش گذاشته است. در نمای جانبی شاهد امتداد خط شانهای از انتهای چراغ عقب تا برآمدگی گلگیر جلو هستیم که همراه با سایر حجم پردازیهای اعمال شده در این نما، جلوهای عضلانی و مهیجتر برای این مدل به ارمغان آورده است. البته سایز و طرح فریم پنجرهها به ویژه در قسمت عقب کمی نامتجانس به نظر میرسد و میتواند باعث کاهش جذابیت بصری این بخش شود. نمای عقب آن با وجود چراغهای یکتکه نسبتا بزرگ، تقریبا ساده و زیبا جلوه میکند اما چندان با طرح جلو خودرو هماهنگ نیست.
داخل این ماشین نسبت به سایر تولیدات این شرکت بسیار چشمنواز و مجللتر طراحی شده است، هرچند که نمیشود جایگاه بالایی برای کابین دنا پلاس در رقابت با محصولات روز دنیا در نظر گرفت اما میتوان در میان محصولات همرده داخلی و حتی چینی نمره مناسبی برای این سبک طراحی منظور کرد. سبک و سیاق طراحی داشبوردآن، افراد را به یاد شمایل این قطعه در برخی محصولات قدیمیتر هیوندای نظیر خودرو سوناتا YF میاندازد.
کابین دنا پلاس از پلاستیک با کیفیت معمولی ساخته شده و فضایی نسبتا جادار برای یک خانواده پنج نفره فراهم آورده است؛ البته گنجایش کابین این خودرو در قیاس با برخی رقبا کمتر بوده و فضای آن تنگتر شده است. گنجایش 500 لیتری صندوق عقب نیز ظرفیت مناسبی را در اختیار اسباب و وسایل مورد نیاز در مسافرتهای خانوادگی قرار داده که نگرانی مشتریان ایرانی را از این بابت بسیار کاهش میدهد.
Reference: https://khodro45.com
شما می توانید سفارشات خود را در باتری 724 به صورت اینترنتی، تلفنی و یا مراجعه به صفحه اینستاگرام ما ثبت نمائید. کارشناسان ما در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگوئی به شما عزیزان می باشند.
باتری 724 نماینده رسمی صبا باتری و عرضه کننده مستقیم انواع باتری ایرانی و خارجی است.
ارسال و نصب و تست برق خودرو در باتری 724 کاملا رایگان می باشد.
تمامی باتری های ارائه شده توسط باتری 724 دارای گارانتی می باشند.
همیشه ارزان ترین قیمت را با بالاترین کیفیت خواهید داشت.
خدمات در باتری 724 به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد.
تاریخ تولید کلیه باتری ها در باتری 724 به روز و قابل استعلام می باشد.
امکان پرداخت در محل پس از نصب و تست باتری
بله، امکان استفاده از باتری با ظرفیت های اعلام شده در این صفحه امکان پذیر است.
در کل باتری مناسب هر خودرویی با توجه به سه پارامتر تعیین می شود: میزان مصرف برق هر خودرو ، فضای در نظر گرفته شده برای باتری و قدرت دینام خودرو برای شارژ. در خودرویی مثل پژو 206 که باتری فابریک آن 50 آمپر است، چناچه تجهیزات برقی خودروی شما (سیستم صوتی، هدلایت، زنون و …) بیش از حالت فابریک است برای کمتر دشارژ شدن باتری می توان از باتری با 10 آمپر اضافه تر از باتری فابریک استفاده نمود، در این مثال برای پژو 206 نهایتا می توان از باتری 60 آمپر استفاده کرد. بیش از این آمپر به دلیل احتمال فشار به دینام توصیه نمی شود.
بله، تمامی قیمت های ذکر شده در سایت با احتساب دریافت باتری فرسوده می باشد. چناچه داغی باتری فرسوده تحویل داده نشود بابت هر مقدار کسری آمپر مبلغی به قیمت باتری اضافه می گردد.
بله کلیه خدمات حمل، نصب و تست کاملا رایگان بوده و شما فقط هزینه اعلامی در سایت را پرداخت خواهید کرد.
روی اکثر باتری های خودرو کدی مربوط به تاریخ انقضای باتری ماشین و تاریخ تولید باتری ماشین از سوی تولیدکننده ثبت شده است.
معمولا باتری ها حداکثر 2 تا 3 سال عمر دارند حتی اگر سازندگان بگویند پنج سال یا بیشتر عمر می کنند.
در حالت خوشبینانه باید باتری خودرو هر دو سال و نیم یکبار تعویض شود تا قبل از این که مشکلی پیش آید.
موارد دیگری که می تواند بر طول عمر باتری اثر بگذارد استارت، دینام، ترمینال های باتری و کابل های مخصوص آن هستند، لازم است به این موارد نیز دقت کنید.
سن باتری نیز دخیل است حتی اگر هیچ نشانه ای از قدیمی بودن نداشته باشد زیرا می تواند به تأثیرات منفی بر روی وسیله نقلیه بگذارد.
قبل از روشن شدن موتور هیچ چراغ، گیج، چراغ های خطر یا برق روشن نمی شوند.
کار نکردن قفل مرکزی دربها و شیشه بالابر خودرو.
باتری ماشین بعد از 3 تا 5 روز به اتصال باتری به باتری نیاز دارد.
هنگام روشن شدن ماشین، لوازم جانبی و چراغ ها با هر بار استارت کمرنگ می شوند.
تغییر رنگ نشانگر سلامت روی باتری
موتور استارت می زند اما روشن نمی شود
موتوراستارت نمی زند و چراغ پشت کیلومتر نیز روشن نمی شود
یک روز خوب استارت می خورد اما روز بعد خیر
استارت زدن درهوای سرد دشوار است
دائما از اتصال باتری به باتری استفاده می کنید
تغییر شکل ظاهری باتری