آخرین وبلاگ ها

فروشگاه تخصصی باتری 724
باتری خودروهای ایرانی
باتری خودروهای ژاپنی
![]() | ظرفیت باتری | 60 آمپر |
![]() | ولتاژ باتری | 12 ولت |
![]() | چینش قطبها | پایه کوتاه قطب چپ |
پژو 301 در کلاس سدانهای کامپکت قرار میگیرد. گروه خودروسازی پژو سیتروئن از این مصحول در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۲ و درکنار برادر دوقلوی آن، سیتروئن C-Elysée رونمایی کرد. پژو 301 با هدف عرضه در بازارهای نوظهور مثل افریقا، خاورمیانه و هندوستان طراحی شده است؛ پس این خودرو در کشورهای اروپای غربی، شامل فرانسه و انگلستان در دسترس نیست.
پژو 301 در واحد تولید گروه خودروسازی پژو سیتروئن در شهر بیگو اسپانیا تولید میشود. پژو طی ماههای گذشته با اِعمال تغییراتی در ظاهر 301، نسخهی فیسلیفتشدهی این خودروی سدان را نیز معرفی کرد. گفته میشود که پژو احتمالا نسخهی فیسلیفتشدهی خودروی پژو 301 را در بازار کشورهای اروپای غربی نیز عرضه کند.
ژان فیلیپه ایمپراتو، مدیرعامل شرکت پژو نیز در جریان سخنرانی خود در چهارمین همایش بینالمللی صنعت خودروی ایران ( مورخ ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۵) اعلام کرده بود؛ نسل جدید از مدل سدان پژو 301 به همراه نسخهی هاچبک پژو 208 در بازار ایران ارائه خواهند شد. در این مطلب، از تصاویر جدیدترین مدل پژو 301 با طراحی سال ۲۰۱۶ استفاده شده است؛ اما احتمال عرضهی این خودرو با چهرهی قدیمی مدل ۲۰۱۲ هم وجود دارد.
شرکت پژو خودروی سدان 301 را در نسخههای متنوعی با پیشرانههای بنزینی و دیزلی عرضه میکند. نسخههای بنزینی این خودرو با پیشرانههای ۱.۲ و ۱.۶ لیتری عرضه میشوند. پیشرانهی اول از سه سیلندر بهره میبرد و قادر است در دور موتور ۵۷۵۰ دور بر دقیقه، حداکثر قدرت ۸۲ اسببخار تولید کند، این مدل با گشتاوری معادل ۱۱۸ نیوتنمتر در دور موتور ۲۷۵۰ دور بر دقیقه، تنها به همراه جعبهدندهی دستی ۵ سرعته ارائه میشود.
اما پیشرانهی دوم با چهار سیلندر، قادر به تولید قدرتی معادل ۱۱۳ اسببخار در دور موتور ۶۰۵۰ دور بر دقیقه است. حداکثر گشتاوری که پیشرانهی یادشده میتواند تولید کند، ۱۴۹ نیوتنمتر است که در دور موتور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه حاصل میشود. این پیشرانه با دو نوع جعبهدندهی دستی ۵ سرعته و خودکار ۶ سرعته قابل سفارش است. احتمال زیادی برای تولید پژو 301 در ایران با پیشرانهی ۱۱۳ اسببخار، وجود دارد.
شرکت سازندهی فرانسوی، سیستم تعلیق جلو را از نوع شبه مکفرسون و بخش عقب را از نوع سیستم تعلیق نیمهمستقل با فنرهای پیچشی انتخاب کرده است. برای چرخهای جلوی این خودرو ترمز دیسکی و برای چرخهای عقب، از ترمزهای کاسهای استفاده شده است؛ ابعاد ترمزهای عقب بسته به بازار عرضه، ۸ یا ۹ اینچی است.
Reference: https://www.zoomit.ir
شما می توانید سفارشات خود را در باتری 724 به صورت اینترنتی، تلفنی و یا مراجعه به صفحه اینستاگرام ما ثبت نمائید. کارشناسان ما در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگوئی به شما عزیزان می باشند.
باتری 724 نماینده رسمی صبا باتری و عرضه کننده مستقیم انواع باتری ایرانی و خارجی است.
ارسال و نصب و تست برق خودرو در باتری 724 کاملا رایگان می باشد.
تمامی باتری های ارائه شده توسط باتری 724 دارای گارانتی می باشند.
همیشه ارزان ترین قیمت را با بالاترین کیفیت خواهید داشت.
خدمات در باتری 724 به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد.
تاریخ تولید کلیه باتری ها در باتری 724 به روز و قابل استعلام می باشد.
امکان پرداخت در محل پس از نصب و تست باتری
بله، امکان استفاده از باتری با ظرفیت های اعلام شده در این صفحه امکان پذیر است.
در کل باتری مناسب هر خودرویی با توجه به سه پارامتر تعیین می شود: میزان مصرف برق هر خودرو ، فضای در نظر گرفته شده برای باتری و قدرت دینام خودرو برای شارژ. در خودرویی مثل پژو 206 که باتری فابریک آن 50 آمپر است، چناچه تجهیزات برقی خودروی شما (سیستم صوتی، هدلایت، زنون و …) بیش از حالت فابریک است برای کمتر دشارژ شدن باتری می توان از باتری با 10 آمپر اضافه تر از باتری فابریک استفاده نمود، در این مثال برای پژو 206 نهایتا می توان از باتری 60 آمپر استفاده کرد. بیش از این آمپر به دلیل احتمال فشار به دینام توصیه نمی شود.
بله، تمامی قیمت های ذکر شده در سایت با احتساب دریافت باتری فرسوده می باشد. چناچه داغی باتری فرسوده تحویل داده نشود بابت هر مقدار کسری آمپر مبلغی به قیمت باتری اضافه می گردد.
بله کلیه خدمات حمل، نصب و تست کاملا رایگان بوده و شما فقط هزینه اعلامی در سایت را پرداخت خواهید کرد.
روی اکثر باتری های خودرو کدی مربوط به تاریخ انقضای باتری ماشین و تاریخ تولید باتری ماشین از سوی تولیدکننده ثبت شده است.
معمولا باتری ها حداکثر 2 تا 3 سال عمر دارند حتی اگر سازندگان بگویند پنج سال یا بیشتر عمر می کنند.
در حالت خوشبینانه باید باتری خودرو هر دو سال و نیم یکبار تعویض شود تا قبل از این که مشکلی پیش آید.
موارد دیگری که می تواند بر طول عمر باتری اثر بگذارد استارت، دینام، ترمینال های باتری و کابل های مخصوص آن هستند، لازم است به این موارد نیز دقت کنید.
سن باتری نیز دخیل است حتی اگر هیچ نشانه ای از قدیمی بودن نداشته باشد زیرا می تواند به تأثیرات منفی بر روی وسیله نقلیه بگذارد.
قبل از روشن شدن موتور هیچ چراغ، گیج، چراغ های خطر یا برق روشن نمی شوند.
کار نکردن قفل مرکزی دربها و شیشه بالابر خودرو.
باتری ماشین بعد از 3 تا 5 روز به اتصال باتری به باتری نیاز دارد.
هنگام روشن شدن ماشین، لوازم جانبی و چراغ ها با هر بار استارت کمرنگ می شوند.
تغییر رنگ نشانگر سلامت روی باتری
موتور استارت می زند اما روشن نمی شود
موتوراستارت نمی زند و چراغ پشت کیلومتر نیز روشن نمی شود
یک روز خوب استارت می خورد اما روز بعد خیر
استارت زدن درهوای سرد دشوار است
دائما از اتصال باتری به باتری استفاده می کنید
تغییر شکل ظاهری باتری